Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnes měl být doručovaný balík na adresu z boxu s paní nebo respektive se zásilkovnou jsem se bavil už o 12:00 s tím že mi má balík přijít přišel mi email že mi bude brzy doručován a že už bude brzy u mě čili jsem tu na to čekal netrpělivě a volal jsem minimálně pětkrát z toho to byly 11 minutové hovory a pokaždé mi řekli že už řídíš převzal zásilku a bude brzy dorucovana na z box tak ať vydržím toto se opakovalo několikrát zhruba poslední telefonátu jsem se odhodlal zavolat ještě jednou a zeptat se znovu protože už se blížila 5:00 odpoledne a opravdu mi bylo divné že se stále nic neděje když už řidič měl být dávno tu po posledním telefonátu co jsem s paní mluvil což uběhl asi 20 minut a volal jsem znovu tak to zvedl nějaký pán a ten mi povidal že byl zbox plný a že byl balík přesunutý zpět na depo přitom před 20 minutami zpětně jsem mluvil s paní která mi řekla že mám setrvat a že balí bude doručován doteďka mi nepřišlo žádná sms nebo email nebo cokoliv o tom že byl zbox plný a nikdo mi to nedal ani vědět takže jen pro ty co by chtěli něco posílat na zásilkovnu za mě to to byla poslední kapka mi trpělivosti dárek k narozeninám nebyl doručen čili varování pro ty co by si něco chtěli posílat nebo cokoliv brát jsou to ***
Chtěl bych zásilku dostat okamžitě na jiný zbox do Přelouče nebo Kladrub nebo kamkoliv v mém okolí co se týče strášova
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Malíku, ujišťujeme vás, žen informace, které vám kolegové po telefonu sdělili, byly pravdivé. Dokud se kurýr se zásilkou nevrátí na depo, nemohou kolegové vědět, že byl Z-BOX plný. Nyní by měl proběhnout ještě jeden pokus o doručení, a pokud nebude úspěšný ani ten, měla by vám na e-mail přijít výzva, abyste si zvolil náhradní výdejní místo. Věříme, že vše proběhne, jak má, a zásilka bude brzy u vás. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.