Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Alza se rozhodla že mi předvede účet Premium na Plus bez jakékoliv informace. Zjistil jsem to až při platbě dopravy. Když už teda chcou zjevně ukončit program Premium tak by bylo fajn buď vrátit lidem peníze a nebo aspoň nechat službu dojet po dobu kdy je zaplacená (ještě 4 měsíce) a nabídnout převod na Plus. Mezi 299 Kč za rok a 2499 Kč za rok je celkem rozdíl.
Vrácení peněz z nevyužitých měsíců služby nebo umožnění používání služby než doběhne zaplacené předplatné.
|
Tweet |
Dle podmínek služby Alza Premium platí, že členství je uzavírané na dobu 12 měsíců a prodlužuje se vždy o tuto dobu, dokud zákazník nezruší automatické prodlužování.
Zrušit členství v Alza Premium lze kdykoliv na stránkách Alza, a to prostřednictvím kontaktního formuláře. Účinnost zrušení členství nastává až k poslednímu dni trvání doby určité, na kterou bylo členství sjednáno. Členovi tedy nevzniká nárok na vrácení již uhrazeného poplatku za členství, ani její části a má až do ukončení členství přístup ke všem výhodám členství.
Pokud tedy spotřebitel za členství řádně zaplatil, mělo by mu být také plně poskytnuto. V opačném případě by měl dle našeho názoru právo na vyplacení částky, která odpovídá nevyužitým měsícům objednané služby.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby nám mohla sdělit důvod, pro který byla služba Alza Premium spotřebiteli zrušena.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Členství v programu Alza Premium bylo skutečně v minulosti několikrát zakoupeno vždy na období jednoho roku. Poslední aktivní členství bylo platné do 12. října 2024. Po jeho skončení bylo v rámci marketingové akce společnosti VISA, při platbě jejich kartou, zákazníkovi automaticky přiděleno členství AlzaPlus+ na dobu čtyř měsíců jako dárek. Toto členství vstoupilo v platnost ihned po ukončení zakoupeného Alza Premium, čímž bylo zajištěno plynulé pokračování výhod pro zákazníka.
Rádi bychom zdůraznili, že z naší strany nebylo do platnosti zakoupeného členství nijak zasahováno. Po vypršení prémiového členství se pouze automaticky aktivoval zmíněný dárek v podobě členství AlzaPlus+. Pokud máte o Alza Premium zájem i nadále, je třeba si toto členství znovu zakoupit.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Děkujeme společnost za poskytnuté vyjádření.
V tomto případě záleží na tom, do kdy měl spotřebitel program Alza Premium zaplacen. Pokud by již uplynulo období, na kterou byl daný program zakoupen, jednala by společnost v souladu s právem.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se k ní mohl vyjádřit.
Hodnocení: