Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zdravím,tohle není normální aby se dělo že někdo cizí může vyzvednout zásilku že Z-Boxu přišlo mi do aplikace zasilkovna že balíček dorazil tak ho jdu vyzvednout a Z-Box zapípa a neotevře se a přijde mi email že sem zásilku vyzvednul
Volám na zákaznickou linku kde to zvedl vulgární zaměstnanec který mne řekl úplně *** za týden volám znova a že se to dohledalo u cizí osoby která to musí vrátit na kamennou prodejnu a že se to bude řešit dále žádný info nedostanu dokud sám nezavolám a určitě se mi nelíbí že nikdo cizí dostal můj balíček do ruky za tohle bych mnel dostat nějaký odškodnění od doručení co mi přišlo čekám na zásilku dalších 10 dní
Řešení
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Pane Kubrychte, je nám líto, že došlo k záměně vaší zásilky. Něco takového by se stát rozhodně nemělo, je proto dobře, že jste kontaktoval kolegy. Pokud jste s nimi již hovořil, měli by se nyní o vše postarat. Není potřeba je znovu kontaktovat, kolegové se vám sami ozvou, jakmile pro vás budou mít řešení. Někdy to bohužel může chvíli trvat, proto vás prosíme o trpělivost. Omlouváme se za komplikace, které vám tato situace způsobila. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.