Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79124Neohleduplný vodič

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2024, před 2 měsíci

Anna Medvedova

Znění stížnosti

Dne 4.11.2024 autobus číslo 25 směrem Nemocnica Bohunice odešel ze zastávky Úvoz v předepsaném čase 6.48, ale nenechal nastoupit všechny cestující, kteří čekali na zastávce. Zavřel/a dveře o dvě minuty dříve a čekal přistavený na zastávce až do předepsaného času odjezdu.


Produkt

Autobus 25, efekt skorší odchod


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdyby někdo vysvětlil řidičům autobusů základy empatie a lidského přístupu k cestujícím, kteří se mnohokrát na rozpis veřejné dopravy a předepsaný odjezd spoléhají při dojíždění do práce, školy, či do nemocnice, a čekat dvě minuty vymknutí před autobusem bez jakéhokoli zjevného. důvodu je mimořádně smutné hlavně v případě, kdy byli cestující na zastávce včas.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2024 11:58, před 2 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 08:40, před 15 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.