Počet nahlášených stížností: | 473 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den, již dlouhou dobu jsem neobdržela vyúčtování za body při nákupech, nemohla jsem se přihlásit, hlásí mi , že mám nesprávné číslo karty, kterou při nákupech vždy používám.Prosím o sdělení, zda je vše v pořádku a kdy mi vyúčtování přijde na mou adresu. Děkuji, Kostlánová Jiřina, ***
uvolnění zablokovaného spojení na internetové adrese, odeslání vyúčtování
|
Tweet |
V podmínkách programu Clubcard je uvedeno, že termín nejbližšího vyúčtování je dostupný na www.clubcard.cz a na zákaznické lince 800 222 555.
V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence neučiní reklamaci na bezplatné zákaznické lince, nárok na jejich získání mu zaniká.
V tomto případě je vhodné kontaktovat přímo společnost Tesco Stores ČR a.s. a požádat ji o prověření situace ohledně přihlášení k zákaznickému účtu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.coi.gov.cz/informace-o-adr.