Společnost


Virtual energy s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#79126Nevrácený přeplatek na účet

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2024, před 2 měsíci

Pavla Plhalová

Znění stížnosti

Nevrácení přeplatku za elektriku ,nezvedání telefonu ,převedením k Virtual energy s.r.o. se situace opakuje telefon nikdo nebere, na emaily nereagují. Jedná se o přeplatek za elektriku ve výši 37 358,-. Požaduji okamžité vrácení přeplatku na účet a s touto rádoby společností předčasně ukončení smlouvy. Děkuji Plhalová


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz a ukončení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2024 07:36, před 2 měsíci

Dle dostupných informací Lidová energie s.r.o. neukončila činnost, ale jako prodávající, uzavřela dne 29.2.2024 podle § 2175 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, smlouvu o koupi (prodeji) závodu se společností Virtual energy s.r.o. Notářský zápis o koupi (prodeji) závodu je možné dohledat zde: https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-detail?dokument=80416498&subjektId=959773&spis=1059736.

Společnost by v případě přechodu smluv k jiné společnosti v důsledku odkoupení závodu měla spotřebitele o této skutečnosti informovat. Přechodem by nemělo následně ani dojít ke změně podmínek smlouvy včetně ceny, která byla uzavřena či dohodnuta s původní společností. Spotřebiteli doporučujeme vyúčtování a navrácení přeplatku reklamovat u společnosti Virtual energy s.r.o.

Nereaguje-li podnikatel na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Virtual energy s.r.o., Korunní 1208/74, 101 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, doporučujeme spotřebiteli obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu, jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 08:44, před 16 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.