Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#7915Neoprávněné prodloužení V.I.P a platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2015, před 9 lety

Michal Punčochář

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 18.8.2015 jsem zaplatil částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.

Po seznámení s tímto portálem jsem se rozhodl ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2. Který mají v jejich smluvní podmínkách.

Snažil jsem se podat výpoveď prostřednictvím faxu ale to se mi nepodařilo. Ze strachu jsem dnes zaplatil částku 2550 kč. Uvědomuji si že jsem udělal pěknou hloupost. Za celou dobu jsem na seznamce nedostal ani jednu odpověď ani k nedošlo k seznámení. Peníze by mi měli být ze zákony vráceny. Jak jsem se dočetl v podmínkách. Proto se na Vás obracím s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který také bohužel skončil nezdarem. Z důvodu nutné výpovědní lhůty budu případně do středy 13.10.2015 posílat dopis pro své osobní ujištěni, že tak bylo učiněno.

A aby se společnost BE2 nemohla nárokovat následující poplatky za jejich služby.

Je to od Vás velmi neseriózní jednaní, že Vaše společnost neumožňuje ukončit smluvní vztah elektronicky. V diskuzích jsem narazil již na mnoho uživatelů kteří si na Vás stěžovali.


Ve všeob. podmínkách jak jsem dohledal stojí toto:

Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.


Proto se o první prostředek pro odstoupení od smlouvy snažím e-mailem.
Následně bude před vypršení 14 dnů odeslán případně dopis s touto výpovědí.


Produkt

poplatek za VIP účet byl uhrazen 30.9.2015


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů.
Případné ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 12:15, před 9 lety

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých Všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala. Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Spotřebiteli lze rovněž doporučit zaslaní výpovědi smlouvy přímo na adresu sídla společnosti, a to formou doporučeného dopisu s dodejkou pro potřebu pozdějšího dokazování. Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit a spolu s žádostí o vrácení stržené částky podanou výpověď doložit. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.

Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena na základě podané výpovědi spotřebitele, musí být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebiteli navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Kontakty na ESC pro ČR: adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: esc@coi.cz

Právo na odstoupení od uzavřené smlouvy na dálku má spotřebitel pouze ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření takové smlouvy. Záleží tedy na datu, kdy byla smlouva o poskytování služeb uzavřena. Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel ztratí, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2015 18:08, před 9 lety

Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz
S pozdravem,

v zastoupení,

Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________

be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2015 20:17, před 9 lety


Michal Punčochář

Už se stalo. Na uvedenou emailovou adresu zakaznickyservis@be2.cz jsem Vám již odeslal email o odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2015 14:04, před 9 lety

User ID : af0fa63a55c7aee4b0af2c45

Informujte nás prosím, zda-li Vám vyhovuje řešení Vašeho případu prostřednictvím našeho Zákaznického centra a jeho uzavření na stránce dTest-u

S pozdravem,

Thomas Pappas
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________


be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.10.2015 11:19, před 9 lety


Michal Punčochář

Toto jste mi poslali ( viz vážený člene be2,) na můj email. Napsal jsem Vám že chci ukončit vip členství ihned a ne až 5.1.2016. To bych Vám musel zaplatit opět částku 2550 kč o což nestojím. Takže ještě jednou: musel jsem zaplatit koncem září 2550 kč a v podmínkách stojí že když chci vypovědět vip členství tak musím vypovědět nejpozději 14 dnů před automatickým prodloužením. Vymazal jsem si svůj profil, a písemnou formou Vás požádal o zrušení vip členství. Znovu chci okamžitě zrušit své vip členství a ne až 5.1.2016. Plus žádám o vrácení peněz které jsem zatím nedostal. Děkuji.

BE2:

Vážený člene be2,

děkujeme za zprávu.

Obdrželi jsme Vaší výpověď automatického prodlužování VIP statusu a chtěli bychom Vám tímto potvrdit, že Váš VIP status bude ukončen dne 05.01.2016

Take by sme se rady ospravedlnili za pripadne vzniknute nedorozumneni.

Kontaktujte nás prosím v případě, že máte nějaké dotazy, nebo se s námi chcete podělit o svou zkušenost. Děkujeme, že jste využil služeb be2.

Překontrolujte link s "Často kladenými dotazy", který je uvedený v zápatí každé stránky.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2015 11:09, před 9 lety

Děkujeme, že ste se s Vaším problémem obrátili na nás.
V nejbližší době Vás bude kontaktovat člen našeho zákaznického servisu prostřednctvím e-mailu s cílem projednat Vaší záležitost. Můžete také kontaktovat náš zákaznícký servis přímo na adrese zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2015 13:48, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.11.2015 09:46, před 9 lety


Michal Punčochář

Hodnocení: