Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
jsem už celkem zoufalá . 25.-27.10 2024 jsem měla zarezervované ubytování přes booking v Penzion Prag city, 2 dospělé+ 3 děti. Na ubytování nám paní dala pokoj, že máme jít do vedlejší budovy. Už recepce nás odradila. Na pokoji to byl jeden velký hnus, špína, smrad, chyběl už jen šváb, absolutně to neodpovídalo fotkám co propaguje bookig. Ihned jsme to na recepci reklamovali, problém s recepční, máme se obrátit na booking - tam se s námi nebude nikdo bavit než anglicky ( takže jsme je nezajímali ) a položili to. Na 2 písemné reklamace, které jsem poslala hned z ubytování žádná zpětná vazba. Manažer penzionu nám vyhrožoval, arogantní a máme vypadnout. Takže 2 matky a 3 děti na ulici, skoro v noci a v Praze. Podala jsem stížnost na bookingu hned další pracovní den, nějaká paní to sepsala, že se to bude řešit. Ticho po pěšině. Volám na booking, opět to se mnou řeší někdo jiný. Poslala jsem dokazující fotky a že jsme tam nebyli ani jednu noc. Pokaždé dostanu jiné informace, nejdříve mi to vykompenzuje booking, potom dostanu jen jednu noc a když tam volala kamarádka tak nám booking nic nedá. To že klamou zákazníka a prodávají něco ,co ve skutečnosti nedostanete a ještě nevrátí peníze po několika urgencích a reklamacích je vrchol. Mám si to vyřídit po vlastní ose s místními orgány. Booking nikdy více!! A teď mám otázku, jak pokračovat a dostat svých 6 tisíc zpět?
Ubytování booking
Požadujeme vrátit kompletní částku zaplacenou za ubytování, které neproběhlo a klame zákazníka.
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel ubytování. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace.
Případnou reklamaci ubytování je třeba uplatnit přímo u jejího poskytovatele.
Dle všeobecných podmínek společnosti Booking.com (Czech Republic) s.r.o. je vhodné se s případnými dotazy nebo stížnostmi obrátit na zákaznický servis společnosti Booking.com s.r.o. Kontaktovat ho můžete ze své rezervace, prostřednictvím aplikace nebo přes Centrum podpory. K co nejrychlejšímu vyřešení problému je vhodné uvést (do stížnosti či k dotazu) a společnosti poskytnout:
- číslo rezervace, kontaktní údaje, PIN kód Booking.com (pokud jej máte) a e-mailovou adresu, kterou jste použili při provádění rezervace,
- stručný popis problému včetně návrhu, jak by vám mohla společnost pomoci,
- veškeré podklady (bankovní výpisy, fotografie, stvrzenky atd.).
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Gorazdova 24, 120 00 Praha 2.
Dále je ve všeobecných podmínkách uvedeno, že pokud spotřebitel žije v České republice a není spokojen s tím, jak jeho stížnost společnost řeší, může podat stížnost oddělení ADR ústředního inspektorátu České obchodní inspekce (e-mail: adr@coi.cz, https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Tato služba je bezplatná.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.