Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#79153Pojištění

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2024, před 2 měsíci

Josef Seidl

Znění stížnosti

Dobrý den, žádám o zrušení smlouvy č.*** k datu počátku nově sjednané smlouvy č.***.Sjednatel nové smlouvy mě chybně informoval, že původní smlouva bude ukončena k datu počátku nové smlouvy, ale při konzultaci na zákaznické lince jsem zjistil, že původní smlouva je stále aktivní. Prosím o urychlenou nápravu a vyřízení. .Děkuji

Josef Seidl
***


Požadované řešení

Zrušení staré smlouvy, pokračování dle nové smlouvy. Poučení sjednatelům smluv, jaké mají dávat informace zákazníkům při změnách smluv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2024 13:12, před 2 měsíci

Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí. Podmínkami se bude řídit také ukončení smlouvy.

Podle ustanovení § 430 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání pověřené osoby. V daném případě zavázal společnost její zaměstnanec. Jestliže spotřebiteli sdělil, že dojde k ukončení původní smlouvy k datu počátku nové smlouvy, měl by podnikatel svůj závazek dodržet.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 08:59, před 24 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.