Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Jela jsem dne 5. 11. 2024 ze zastávky Pionýrská do zastávky Kartouzská. Na zastávce Hrnčířská tramvaj stála s otevřenými dveřmi a ozvalo se hlášení o tom, že člověk s psem bez náhubku má vystoupit. Můj pes nahubek měl správně nasazený na tlamě (uzavřený pevný kovový - fotka v příloze). Myslela jsem, že se hlášení netýká nás, avšak řidič pustil hlášení podruhé. Jedna z cestujících mě oslovila, že se hlášení asi týká nás. Poté řidič pustil hlášení potřetí.Zkusili jsme vystoupit, abych zjistila, jestli má řidič opravdu na mysli nás. Po vystoupení řidič zavřel dveře a odjel. Nastoupili jsme do další tramvaje úplně se stejným náhubkem a vše proběhlo v pořádku. Celá situace byla ponižující a nedávala smysl, protože můj pes po CELOU (již při nástupu) dobu jízdy NÁHUBEK MĚL správně nasazený. I ostatní cestující říkali, když jsme vystoupili, že se máme vrátit, protože pes nahubek přece má. Kvůli jednání řidiče jsem nestihla dojít včas na domluvené vyšetření mého psa. V příloze zasílám fotku náhubku, který měl pes nasazen.
Tramvaj č.1 s pravidelným odjezdem 14:23 ze zastávky Pionýrská, nová tramvaj (s nizkopodlažním nástupem a bílými jasnými světly)
Vzhledem k tomu, že mám platnou šalinkartu, tak nepožaduji vrácení jízdného. Chtěla bych omluvu od řidiče, protože situace byla opravdu nepříjemná a ponižující. Pokud usoudíte, že tento požadavek je nepřiměřený, alespoň vysvětlete řidiči, že nemá vyhazovat z tramvaje lidi se psy, kteří nahubek mají. Dle přepravních podmínek DPMB nebylo z mé strany nic porušeno. Pokud je možné, že kamera nemá dostatečné rozlišení a řidič nevidí, jestli pes nahubek má nebo ne, tak si prosím pořiďte lepší kamery (byli jsme v druhém vagónu, takže se řidič musel koukat přes ni).Osobní preference řidiče by neměli být v kontrastu s přepravními podmínkami společnosti. Děkuji.
|
Tweet |
Jestliže jsou splněny přepravní podmínky, měla by být přeprava poskynuta. Dle přepravních podmínek společnosti smí psa bez schrány cestující přepravovat za podmínky, že pes je po celou dobu pobytu ve vozidle nebo vlaku opatřen bezpečným a nasazeným náhubkem a je držen na krátké šňůře. Do vozidla smí cestující se psem nastupovat pouze se souhlasem řidiče.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat přímo na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.