Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Výpověď smlouvy trvá déle jak 3 měsíce. E-podatelna a postavení společnosti k žádostem poslaným přes tuto službu,včetně příloh,které zřejmě potvrzují její podání,není bráno jako účelné. Opakovaná komunikace z mé strany nevede nikam a vše nasvědčuje umělému prodlužování celého ukončení smlouvy. Komunikace společnosti je založena na falešných slibech. Něco je špatně.
Ukončení smlouvy a všech náležitostí.
|
Tweet |
Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí. Podmínkami se bude řídit také ukončení smlouvy.
V tomto případě neznáme přesné podmínky smlouvy, která byla mezi stranami sjednána. Spotřebitelům však vždy doporučujeme, aby si pojistné podmínky vždy řádně přečetli před uzavřením smlouvy.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.