Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79164Nekompletní objednávka KFC Břeclav

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2024, před 2 měsíci

Eva Joseph

Znění stížnosti

Vážení,
chtěla bych se podělit o velmi nepříjemnou zkušenost, kterou jsem měla s online objednávkou z pobočky v Břeclavi. Objednávku jsem provedla přes webové stránky společnosti a dostala jsem informaci, že doručení bude trvat hodinu, což se zdá být běžná doba čekání u této pobočky, takže jsem to akceptovala, konec konců - co jiného mi zbývalo. Nicméně zanedlouho dorazila SMS s informací, že se doručení ještě prodlouží o dalších 30 minut.

V průběhu čekání mi zavolal kurýr, který se ani nepředstavil a rovnou mi sdělil, že nestíhá. Chápu, že takové situace mohou nastat, ale celý postup na mě působil dost neprofesionálně. Když jsem pak konečně objednávku obdržela a zkontrolovala, zjistila jsem několik dalších problémů:

1. Nesplněné úpravy objednávky: Na webové stránce nabízí možnost úprav, například výměnu coleslawu za džus. Přesto jsem obdržela původní sestavu bez změn.
2. Neúplná hlavní položka: Hlavní položka mé objednávky, konkrétně DOUBLE ZINGER BOX, byla dodána bez Zingeru, což je naprosto nepřijatelné.
3. Nízká kvalita jídla: Jídlo bylo studené a nedochucené, což rozhodně nesplňuje očekávanou kvalitu.

Kvůli těmto problémům jsem se rozhodla napsat tuto stížnost, jelikož mi velmi záleží na tom, aby byla zajištěna nějáká náprava. Já prostě odmítám zaplatit za něco, co nedostanu. Doufám, že KFC Břeclav zlepší své služby, aby se podobné situace neopakovaly.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2024 07:20, před 2 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/kontakt). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 16:23, před 27 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.