Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Vážení,
chtěla bych se podělit o velmi nepříjemnou zkušenost, kterou jsem měla s online objednávkou z pobočky v Břeclavi. Objednávku jsem provedla přes webové stránky společnosti a dostala jsem informaci, že doručení bude trvat hodinu, což se zdá být běžná doba čekání u této pobočky, takže jsem to akceptovala, konec konců - co jiného mi zbývalo. Nicméně zanedlouho dorazila SMS s informací, že se doručení ještě prodlouží o dalších 30 minut.
V průběhu čekání mi zavolal kurýr, který se ani nepředstavil a rovnou mi sdělil, že nestíhá. Chápu, že takové situace mohou nastat, ale celý postup na mě působil dost neprofesionálně. Když jsem pak konečně objednávku obdržela a zkontrolovala, zjistila jsem několik dalších problémů:
1. Nesplněné úpravy objednávky: Na webové stránce nabízí možnost úprav, například výměnu coleslawu za džus. Přesto jsem obdržela původní sestavu bez změn.
2. Neúplná hlavní položka: Hlavní položka mé objednávky, konkrétně DOUBLE ZINGER BOX, byla dodána bez Zingeru, což je naprosto nepřijatelné.
3. Nízká kvalita jídla: Jídlo bylo studené a nedochucené, což rozhodně nesplňuje očekávanou kvalitu.
Kvůli těmto problémům jsem se rozhodla napsat tuto stížnost, jelikož mi velmi záleží na tom, aby byla zajištěna nějáká náprava. Já prostě odmítám zaplatit za něco, co nedostanu. Doufám, že KFC Břeclav zlepší své služby, aby se podobné situace neopakovaly.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/kontakt). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.