Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
doposud jsem byla se zásilkovnou spokojena, teď jsem ale naštvaná. Známá mi zaslala balíček vše zapsala správně, ale zásilkovna mi neposlala ani email ani nenavedla balicek do aplikace(tudíž ani neznám heslo) a jako vrchol všeho ho poslali do jiného města. na stížnosti a žádost o zaslání na správnou adresu či aspoň zaslání hesla nereagovali.
běžný balíček na pobočku zásilkovny
Zaslat ho tam kde má být a poslat mi heslo pro vyzvednutì
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Pěkný den, paní Pražáková, pokud vaše známá opravdu vše vyplnila správně, měly by vám veškeré notifikace o pohybu vaší zásilky dorazit automaticky. Nejlepší proto bude, když se s námi spojíte na čísle +420 216 216 516. Kolegové ihned prověří, jak se věci mají, a domluví se s vámi na nejlepším řešení. Věříme, že se záležitost podaří uzavřít k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení: