Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79165Nulová komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2024, před 2 měsíci

Markéta Pražáková

Znění stížnosti

doposud jsem byla se zásilkovnou spokojena, teď jsem ale naštvaná. Známá mi zaslala balíček vše zapsala správně, ale zásilkovna mi neposlala ani email ani nenavedla balicek do aplikace(tudíž ani neznám heslo) a jako vrchol všeho ho poslali do jiného města. na stížnosti a žádost o zaslání na správnou adresu či aspoň zaslání hesla nereagovali.


Produkt

běžný balíček na pobočku zásilkovny


Požadované řešení

Zaslat ho tam kde má být a poslat mi heslo pro vyzvednutì


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2024 07:05, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2024 13:43, před 2 měsíci

Pěkný den, paní Pražáková, pokud vaše známá opravdu vše vyplnila správně, měly by vám veškeré notifikace o pohybu vaší zásilky dorazit automaticky. Nejlepší proto bude, když se s námi spojíte na čísle +420 216 216 516. Kolegové ihned prověří, jak se věci mají, a domluví se s vámi na nejlepším řešení. Věříme, že se záležitost podaří uzavřít k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.11.2024 13:46, před 2 měsíci


Markéta Pražáková

Hodnocení: