Společnost


Elektrikáři 24/7

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79168REKLAMACE ZAPOJENÍ SPOTŘEBIČE

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2024, před 2 měsíci

JAROSLAV HORNYAK

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN

PROSÍM O PŘEDÁNÍ E-MAILU VEDOUCÍMU

DNE 4.10.2024 JSEM OBJEDNAL SLUŽBU ZAPOJENÍ EL.SPOTŘEBIČE BYLO MI ZDĚLENO, ŽE ELEKTRIKÁŘI PŘIJEDOU V 15H. V 18H SE OZVAL TELEFON S TÍM JESTLI TUTO SLUŽBU JEŠTĚ POŽADUJI S TÍM JSEM SOUHLASIL. PO PŘÍJEZDU JSEM JE UVEDL K ZAŘÍZENÍ JEDNA SE O SPORÁK I MORA 8688 BX. JEDEN Z NICH NEBYLI MI PŘEDSTAVENI HNED ZAČAL VYPISOVAT FAKTURU DRUHÝ ŠEL ZAPOJIT SPOTŘEBIČ. NAHLASIL ŽE JE ZAPOJEN A PŘI ZAPNUTÍ VYPÍNAČE SE OZVALA RÁNA A VYPADL JISTIČ V BYTĚ ALE I NA ROZVODNÉ DESCE U ELEKTROMĚRU. OBA PAK ŠLI NĚCO MĚŘIT A ŘEKLI ŽE JE SLABÝ JISTIČ A PROVEDLY JEHO VYMĚNU ZA SILNĚJŠÍ. MEZITÍM JEDEN Z NICH OPRAVIL ZAPOJENÍ NA SPORAKU S TÍM ŽE UŽ TO BUDE O.K. PŘI ZAPNUTÍ OPĚT VYPAD JISTIČ. NA MUJ DOTAZ ZDA JE TO SPRAVNĚ ZAPOJENO ODPOVĚDĚLI ŽE ANO A NAPSALI DO PROTOKOLU ŽE SPOTŘEBIČ JE VADNÝ.

1/ VÝSLEDEK NEFUNKČNÍ SPORÁK A NEODPOVÍDAJÍCÍ ČASTKA ZA ZAPOJENÍ 6000KČ KTEROU SI VZALI PROTOŽE NEMĚLI NA VRÁCENÍ.
2/ INFORMOVAL JSEM PRODEJCE /DATART/ O NEFUKČNÍM VÝROBKU A BYLO MI ZDĚLENO ŽE POŠLOU REVIZNÍHO TACHNIKA
3/ 8.10.2024 SE DOSTAVIL REVIZNÍ TECHNIK OD SPOLEČNOSTI MORA SPORAK ROZEBRAL A KONSTATOVAL ŽE V SPOTŘEBÍČÍ JE SPÁLENÝVANSTOR NA VÝSTUPNÍM FILTRU KTETÝ SE SPALÍ JEN ŠPATNÝM ZAPOJENÍ A SLOUŽÍ JAKO OCHRANA PRO TENTO PŘIPAD. ZRUŠIL ZARUKU A VYPLNIL PROTOKOL VIZ PŘÍLOHA DÁLE UVEDL ČASTKU OKOLO 4000KČ NA OPRAVU

4/SKUTEČNOST JSEM NAHLÁSIL PRODEJCI /DATART/ KTERÝ MI 9.10.ZDĚLIL ŽE PO KONZULTACI S JEJICH ZAKAZNICKÝM ODDĚLENIM MI UMOŽNÍ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY S TÍM ŽE PŘIVEZU VADNÝ SPORÁK NA PRODEJNU A ČASTKA VRÁCENÍ BUDE PONÍŽENA O ČASTKU OPRAVY/NAHRADY ROZBITÉHO DÍLU/

5/ ŽADÁM VÁS TEDY O ČASTKU ZA OPRAVU A PONÍŽENÍ FAKTURY O ZBYTEČNÉ NAKLADY CCA 4000KČ
VĚŘÍM V URYCHLENÉ JEDNANÍ JSEM OD 4.10. BEZ MOŽNOSTI VAŘIT . POKUD BUDETE POTŘEBOVAT DALŠÍ INFO JSEM NA TEL>*** S PŘANÍM HEZKÉHO DNE J.HORNYÁK

Přílohy

20241011_072823.jpg
Obrázek, 213 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

20241011_073317.jpg
Obrázek, 164 kB
Stáhnout
Zobrazit ›

20241011_072930.jpg
Obrázek, 194 kB
Stáhnout
Zobrazit ›


Produkt

SLUŽBU JSEM TEL.REKLAMOVAL 5X PO DRUHE UŽ TELEFON POLOŽILY A KONTAKT NA VEDOUCÍHO NEUMOŽNILY


Požadované řešení

1/ ŽÁDÁM TEDY O ČASTKU ZA OPRAVU 3600KČ A PONÍŽENÍ FAKTURY O ZBYTEČNÉ NAKLADY NA VÝMĚNU JISTIČE 1300KČ A NEODBORNÉ ZAPOJENÍ 1450KČ MATERIAL NAINSTALOVANÝ MOŽNO ODEČÍST 620KČ. CELKEM 3600+1300+1450-650. VÝSLEDNÁ ČASTKA 5730 KČ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 14:51, před měsícem

Domníváme se, že identifikační číslo, které společnost na svých stránkách uvádí, patří jiné společnosti, neboť předmětem podnikání společnosti Transport Magic s.r.o. je silniční motorová doprava.

Mezi spotřebitelem a podnikatelem byla nejspíše uzavřena smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. Na danou problematiku se použije ustanovení o prodeji zboží spotřebiteli, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží (nyní pravděpodobně díla) v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci a informovat o tom spotřebitele nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

K způsobení škody:
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Jednání společnosti, stejně jako název jejích stránek, je podobné zámečníkům a instalatérům, se kterými jsme se již setkali. Více informací se spotřebitelé dočtou v našem článku na adrese: https://www.dtest.cz/clanek-10036/v-nouzi-poznas-zamecnika.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:26, před 17 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.