Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem vaším zákazníkem cca 20 let.Nejprve jen mobilem a později i připojení na internet přes ADSL pevnou telefonní linku která byla původně přes telefonicu.Přestože jsem se původně dotazovala zda o pevnou linku nepřijdu tak jsem o ni přišla protože po mylné informaci z vaší strany a jak mi bylo po instalaci internetu zděleno nemohou být na jedné lince dva operátoři.I přesto jsem si tedy připojení na internet ponechala protože jsem měla přes vás mobil a nechtělo se mi to měnit.Do teď jsem platila za internet měsíčně 399 kč tel číslo 734916526 a za mobil 603108056 který jako starší člověk využívám skutečně jen sem tam na zavolání jsem měla tarif něco kolem 200 set takže mé měsíční poplatky činili cca 650 Kč.Dnes 30.9.2015 jsem obdržela od vaší společnosti dopis kde mi zdělujete že bych měla platit od listopadu za internet 549 Kč a zároveň mi zdělujete že budu mít stejné služby a dokonce levněji než dopoposud.Obyčejný selský rozum mi říká že naopak bych měla platit o 150 Kč víc.Může se ale stát že to špatně chápu protože váš dopis je nic neříkající a mluví pouze o zvýšení poplatků.Tak mi vysvětlete prosím tu výhodu.Jsem starší člověk v důchodu a každá koruna je znát.Takže závěrem chci říct že nejsem ochotna platit víc než doposud a pokud mi ty platby zvýšíte okamžitě odcházím k jinému operátorovi protože mě všichni nabízejí daleko levnější připojení na internet než jsem platila doposud vám a z vaší strany to navíc považuji za porušení toho co bylo mezi mnou a vámi ujednáno.Děkuji za odpověď.Dana Hoyerová
internet č 734916526 mobil č.603108056
Rozhodně nezvyšovat výši poplatků a vzhledem k tomu že jsem u vás coby zákazník spoustu let a za celá ta léta ujsem od vás žádné zvýhodnění neobdržela by i nějaké to zvýhodnění bylo na místě.Děkuji
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožnuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Pokud se jedná o změnu ceny služby, lze takovou situaci považovat za podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení spotřebitelky. V takovém případě má být spotřebitelce dle zákona umožněno ukončit smluvní vztah bez jakékoli sankce, pokud se změněnými podmínkami nesouhlasí.
Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.