Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U této pojišťovny mám již delší dobu pojištěnou nemovitost, dne 10.10.24 mi po předchozí tel. dohodě byla e-mailem zaslána nová smlouva, zároveň jsem byl předem informován, že je dobře, že jsem ještě neuhradil smlouvu starou, poněvadž ta již není platná a že musím podepsat smlouvu novou, kterou poté zaplatit. K nové smlouvě jsem měl výhrady, spousta věcí nesouhlasila a byla dle mého názoru předražená, po sdělení těchto informací pojišťovací agentce jsem se dočkal neskutečného jednání….arogance, výsměch, výhružky… to vše mne ujistilo, že smlouvu nepodepíšu. Ačkoliv dle informací od agentky S., nebyla stará smlouva platná, poslal jsem ještě pro jistotu výpověď z této neplatné smlouvy. Nyní ovšem pojišťovna po delší odmlce požaduje zaplatit smlouvu starou a výpověď prý neakceptuje. Takové jednání považuji za podvodné a v rozporu s dobrými mravy.
Neplatná smlouva č. 3952080071
Zrušení požadavku na jakoukoliv platbu a omluva za nehorázné jednání.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí. Podmínkami se bude řídit také ukončení smlouvy.
V tomto případě neznáme přesné podmínky smlouvy, která byla mezi stranami sjednána. Spotřebitelům však vždy doporučujeme, aby si pojistné podmínky vždy řádně přečetli před uzavřením smlouvy.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“