Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#79177Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2024, před 2 měsíci

Irina Zaremba

Znění stížnosti

Dobrý den
Už delší dobu to pozoruji a Ted jsem se rozhodla o tom napsat
Jsem mnoholetou spokojenou zákazníci Tesco a často a ráda celou rodinou pochutnavaly jsme na pekanovych pletencich
Kupovala jsem je kolikrát i 10 a 15 kousků najednou
Ale už asi skoro 2 roky nejsme spokojeni s tímto produktem protože zamisto pekanovych ořechů se tam dávají drobno nasekané vlašské ořechy aby se nedalo poznat co za ořech to je
To si opravdu myslíte že lidi jsou úplně hloupí a že ne poznají ten rozdíl?
Je to klamání spotřebitele a na ceníku by pak mělo být napsané pletenec vlašský a ne pekanovy
Mé zaměstnání mi umožňuje cestovat během dne po celé Praze a můžu říct že jediná prodejná na Pražského povstání poctivě dává pekány na pečivo
Nejhorší jsou prodejny na I.Pavlova a na Hradčanské
Svým přátelům a blízkým a i vám mohu doporučit prodejny Lidl - tam ty pletence jsou opravdu pekanovy a bohaté posypané ořechy
Děkuji že jste mě vyšlehly
Už jsem nemohla mlčet.Dlouhou dobu se to ne měnilo ve vašich prodejnách ba to stálo ještě horší
Přeji hezký den
Zaremba


Požadované řešení

Vylepšení služeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2024 12:44, před 2 měsíci

Před uzavřením smlouvy je prodávající dle § 1811 odst. 2 písm. b) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinen sdělit kupujícímu popis hlavních vlastností zboží. Jestliže tak neučiní, mohl by se dopustit přestupku a mohl by tak být pokutován Českou obchodní inspekcí.

Zboží by mělo odpovídat popisu (i názvu). V opačném případě lze zboží reklamovat.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:11, před 25 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.