Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den
Už delší dobu to pozoruji a Ted jsem se rozhodla o tom napsat
Jsem mnoholetou spokojenou zákazníci Tesco a často a ráda celou rodinou pochutnavaly jsme na pekanovych pletencich
Kupovala jsem je kolikrát i 10 a 15 kousků najednou
Ale už asi skoro 2 roky nejsme spokojeni s tímto produktem protože zamisto pekanovych ořechů se tam dávají drobno nasekané vlašské ořechy aby se nedalo poznat co za ořech to je
To si opravdu myslíte že lidi jsou úplně hloupí a že ne poznají ten rozdíl?
Je to klamání spotřebitele a na ceníku by pak mělo být napsané pletenec vlašský a ne pekanovy
Mé zaměstnání mi umožňuje cestovat během dne po celé Praze a můžu říct že jediná prodejná na Pražského povstání poctivě dává pekány na pečivo
Nejhorší jsou prodejny na I.Pavlova a na Hradčanské
Svým přátelům a blízkým a i vám mohu doporučit prodejny Lidl - tam ty pletence jsou opravdu pekanovy a bohaté posypané ořechy
Děkuji že jste mě vyšlehly
Už jsem nemohla mlčet.Dlouhou dobu se to ne měnilo ve vašich prodejnách ba to stálo ještě horší
Přeji hezký den
Zaremba
Vylepšení služeb
|
Tweet |
Před uzavřením smlouvy je prodávající dle § 1811 odst. 2 písm. b) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinen sdělit kupujícímu popis hlavních vlastností zboží. Jestliže tak neučiní, mohl by se dopustit přestupku a mohl by tak být pokutován Českou obchodní inspekcí.
Zboží by mělo odpovídat popisu (i názvu). V opačném případě lze zboží reklamovat.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.