Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jel jsem z centra prahy na cerny most a ridic me vyhodil v letnanech. Tak jsem si ho znovu objednal z letnan na cerny most a stalo to 97kc. Po stiznosti, kdy jsem chtel po uberu vrytit tech 97kc mi rekli, ze je vse v poradku. Furt jsem dokola rikal, at se podivaji, ze ve faktire je napsana adresa cerny most a ze ridic me vyhodil 8km daleko v letnanech. Furt dokola opakovali, ze je vse v poradku a ukoncili to a uz uz s nima nemuzu komunikovat
Nechci zadnou slevu, promo apod....chci pouze vratit penize za jizdu, kterou jsem objednal po spatnem doruceni 8km daleko. Posledni jizdu za 97kc vratit.
|
Tweet |
Jestliže nebyla služba poskytnuta v souladu se smlouvou, může spotřebitel službu reklamovat. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit i v sídle společnosti. Společnost je povinna reklamaci přijmout a vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.