Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79181Špatná adresa doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2024, před 6 měsíci

Tomáš Hanilec

Znění stížnosti

Jel jsem z centra prahy na cerny most a ridic me vyhodil v letnanech. Tak jsem si ho znovu objednal z letnan na cerny most a stalo to 97kc. Po stiznosti, kdy jsem chtel po uberu vrytit tech 97kc mi rekli, ze je vse v poradku. Furt jsem dokola rikal, at se podivaji, ze ve faktire je napsana adresa cerny most a ze ridic me vyhodil 8km daleko v letnanech. Furt dokola opakovali, ze je vse v poradku a ukoncili to a uz uz s nima nemuzu komunikovat


Požadované řešení

Nechci zadnou slevu, promo apod....chci pouze vratit penize za jizdu, kterou jsem objednal po spatnem doruceni 8km daleko. Posledni jizdu za 97kc vratit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2024 11:34, před 5 měsíci

Jestliže nebyla služba poskytnuta v souladu se smlouvou, může spotřebitel službu reklamovat. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit i v sídle společnosti. Společnost je povinna reklamaci přijmout a vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:11, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2025 14:24, před 4 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.coi.gov.cz/informace-o-adr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.