Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
Zásilkovna ztratila můj balík, konkrétně tedy Depo v Ústí nad Labem, kde je dle infolinky zaznamenán její poslední pohyb. Ani podle obsahu nebyli schopni zásilku nalézt, ale přece se nemohla jen tak vypařit, proto předpokládám, že jejímu dohledání asi nevěnovali příliš času.
Zásilka č. 1892326255
Žádám o dohledání zásilky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Veselý, ujišťujeme vás, že kolegové udělali naprosté maximum, aby vaši zásilku dohledali. Moc nás mrzí, že se jim to nakonec nepodařilo. V takové situaci je potřeba, aby odesílatel zásilky podal reklamaci. Kolegové se i nadále budou snažit zásilku najít a jakmile budou mít nové zprávy, domluví se s odesílatelem na řešení. Věříme, že se vše podaří dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zásilkovna uhradila celou částku, nicméně balík nalezen nebyl, přesto můžete stížnost uzavřít.