Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:144
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#79202Nepříjemný řidič

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2024, před 16 dny

Eva Havránková

Znění stížnosti

Dne 7.11.2024 ve 14:30, směr Louny-Chomutov.
Přijel autobus s 10 minutovým zpožděním, vylezl řidič, který byl velice nepříjemný. Vícero lidí včetně mě, si chtělo koupit jízdenku na místě, na což jsme dostali odpověď “ Mám tady 10 minut zpoždění, za těch 10 minut jste si mohli koupit jízdenku. Dnes se vše platí online.” Řekl to s velice nepříjemnou intonací, jako kdybychom mohli za jeho zpoždění. Po je arogantním monologu se sebral a odjel ;).


Požadované řešení

Vysvětlit zaměstnancům práva zákazníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2024 10:30, před 11 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Dle informací dostupných na stránkách společnosti je možné si jízdenku zakoupit mimo jiné také u řidiče. Platba je v takovém případě možná v hotovosti oproti dokladu o platbě. Platební doklad je pak současně jízdenkou. U řidiče obdrží spotřebitel jízdenky pouze za běžnou cenu.

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží či služby poskytnout komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.