Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79216Nedodane zbozi

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2024, před 2 měsíci

Monika Winterova

Znění stížnosti

Dobrý den dnes mě měla zasilkovna doručit balíček volal říkám ani ne 2 min a jsem tam za min jsem byla dole zasilkovna nikde na tel se neslo dovolat
A pak jen e-mail ze mam vloženo ve vydejnim místě .
Jsem naštvaná protože jsem to měla zaplacené až do domu . Ptala jsem se sousedky a rikala ze ani žádné auto tady nebylo !
Balík od lelosi Česko .
Nezlobte se na mě ale tohle se nedělá ještě když to mam zaplacené.


Produkt

Lelosi cesko


Požadované řešení

Řidič měl počkat a ne ze když jsem mu řekla 2 min tak k nám ani nedojel a dal to automaticky do vydejniho místa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2024 12:43, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2024 14:39, před 2 měsíci

Dobrý den, Moniko, moc se omlouváme, kurýr by na vás v takovém případě rozhodně měl počkat, jak slíbil. Budeme proto rádi, když nám zašlete trasovací číslo skrze tento formulář: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové podle záznamů GPS prověří, zda se kurýr na vaší adrese zastavil, a případně se s vámi dohodnou na dalších krocích. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 14:27, před 27 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.