Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den dnes mě měla zasilkovna doručit balíček volal říkám ani ne 2 min a jsem tam za min jsem byla dole zasilkovna nikde na tel se neslo dovolat
A pak jen e-mail ze mam vloženo ve vydejnim místě .
Jsem naštvaná protože jsem to měla zaplacené až do domu . Ptala jsem se sousedky a rikala ze ani žádné auto tady nebylo !
Balík od lelosi Česko .
Nezlobte se na mě ale tohle se nedělá ještě když to mam zaplacené.
Lelosi cesko
Řidič měl počkat a ne ze když jsem mu řekla 2 min tak k nám ani nedojel a dal to automaticky do vydejniho místa
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Moniko, moc se omlouváme, kurýr by na vás v takovém případě rozhodně měl počkat, jak slíbil. Budeme proto rádi, když nám zašlete trasovací číslo skrze tento formulář: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové podle záznamů GPS prověří, zda se kurýr na vaší adrese zastavil, a případně se s vámi dohodnou na dalších krocích. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.