Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
*** z Auto esa mi neuznaly reklamaci, koupila jsem auto za bezmala 5oo.ooo na splátky a hned první den,nešlo topení, klimatizace taky nic.
Reklamace hned druhý den,měsíc to bylo v řešení.a prý nenašli závadu ale topeni šlo.
Další den se rozsvítila kontrolka nedostatku chladící kapaliny plus filtr pevných částic...
Volaly jsme do esa Karlovy vary.kdr nám bylo sděleno že ať si napíšeme online zadost o reklamaci. Kterou nám hned zamítli...
Nyní auto nejede byly tam špatně nastavené rozvody,a motor se potkal.
Teď mi byla opět zamítnuta reklamace.
Já mám auto pár měsíců a mám ho platit x let a ono nejede.bud se k tomu někdo postaví nebo to dám pravíkovi.
Proč nám tedy dávají záruku když hned všechno zamítají.! Naprostý ***
Teď jsem ze servisu zjistila že rozvody by měly být staré cca 15.ooo km coz je nic...
Oprava se vyšplhala do 120.000 které nebudu platit,a auto taky přestanu raději platit.
Oprava,výměna
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.
Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.
Protože autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.