Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Služby Alzy jsou v rozporu s reklamou, která sděluje, že dodá zboží do druhého dne. Na tuto rychlost jsem vsadil, potřeboval jsem velmi nutně nový externí disk. Ve čtvrtek dopoledne objednáno, druhý den tisíc zpráv, že nemohou doručit .. další den se opakující problém.. čekám tedy třetí den .. Kdybych neměl zaplaceno, už jsem objednávku dávno zrušil. A to už nemluvím o tom, že se Alza ani nezatěžuje tím, že zboží zabalí .. Hodí vám to tam jak kost psovi ..
Externí disk samsung T7 Shield
Nelákat lidi reklamou na služby, které vůbec nefungují.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Mimo výše uvedené platí, že pokud je prodávající v prodlení s dodáním zboží, jedná se o porušení smluvní povinnosti. V takovém případě by spotřebitel mohl žádat slevu z kupní ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Celou situaci jsem důkladně ověřovala a dle zjištěných podrobností byla zásilka v pořádku odeslána již 8.11.2024. Dopravce ji však, pro nás z neznámého důvodu, nevložil do boxu. Předpokládám, že se bude jednat o ztracenou zásilku, protože do této chvíle nebyla ani vrácena zpět na náš sklad. V této souvislosti byla za stornovanou objednávku vrácena platba zpět na zdrojový účet a zaslána kompenzace jako omluvu za vzniklou situaci.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za poskytnutou informaci a součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Při řešení stížnosti proběhla ze strany prodejce písemná i telefonická komunikace s mou osobou.Vše se vyřešilo.