Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#79225Nedodání zboží v termínu, lživá reklama

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2024, před 2 měsíci

Miroslav Urban

Znění stížnosti

Služby Alzy jsou v rozporu s reklamou, která sděluje, že dodá zboží do druhého dne. Na tuto rychlost jsem vsadil, potřeboval jsem velmi nutně nový externí disk. Ve čtvrtek dopoledne objednáno, druhý den tisíc zpráv, že nemohou doručit .. další den se opakující problém.. čekám tedy třetí den .. Kdybych neměl zaplaceno, už jsem objednávku dávno zrušil. A to už nemluvím o tom, že se Alza ani nezatěžuje tím, že zboží zabalí .. Hodí vám to tam jak kost psovi ..


Produkt

Externí disk samsung T7 Shield


Požadované řešení

Nelákat lidi reklamou na služby, které vůbec nefungují.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 10:24, před 2 měsíci

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Mimo výše uvedené platí, že pokud je prodávající v prodlení s dodáním zboží, jedná se o porušení smluvní povinnosti. V takovém případě by spotřebitel mohl žádat slevu z kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2024 17:57, před 2 měsíci

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Celou situaci jsem důkladně ověřovala a dle zjištěných podrobností byla zásilka v pořádku odeslána již 8.11.2024. Dopravce ji však, pro nás z neznámého důvodu, nevložil do boxu. Předpokládám, že se bude jednat o ztracenou zásilku, protože do této chvíle nebyla ani vrácena zpět na náš sklad. V této souvislosti byla za stornovanou objednávku vrácena platba zpět na zdrojový účet a zaslána kompenzace jako omluvu za vzniklou situaci.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 06:58, před měsícem

Děkujeme společnosti za poskytnutou informaci a součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.11.2024 11:03, před měsícem


Miroslav Urban

Hodnocení:

Komentář: Při řešení stížnosti proběhla ze strany prodejce písemná i telefonická komunikace s mou osobou.Vše se vyřešilo.