Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:110
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79230Nezastaví na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2024, před 2 měsíci

Tereza Ullspergerová

Znění stížnosti

Vysoké Mýto, Vanice nebo Vysoké Mýto Vanice náves.

Často musím křičet na řidiče, aby v dané zastávce zastavil nebo když čekám na zastávce ani nepribrzdi zda tam někdo třeba nečeká. A vesele chce jet dál.
Kolikrát stojím na silnici !!
!!zastávka NENÍ na znamení!!


Produkt

Spoj 923 a 924


Požadované řešení

Třeba jen pribrzdit, zda tam někdo nečeká?
Nebo mě pak nahradite, to že přijedu pozdě do práce???


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2024 15:55, před 2 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:14, před 27 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.