Počet nahlášených stížností: | 110 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Vysoké Mýto, Vanice nebo Vysoké Mýto Vanice náves.
Často musím křičet na řidiče, aby v dané zastávce zastavil nebo když čekám na zastávce ani nepribrzdi zda tam někdo třeba nečeká. A vesele chce jet dál.
Kolikrát stojím na silnici !!
!!zastávka NENÍ na znamení!!
Spoj 923 a 924
Třeba jen pribrzdit, zda tam někdo nečeká?
Nebo mě pak nahradite, to že přijedu pozdě do práce???
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.