Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Je již tradicí, že se řidičům moc nechce zastavovat na zastavce Sviadnov, ČSAD. Potřebovala jsem stihnout BOZP školení v ostravské nemocnici MNOF, tímhle se ale vše zkomplikovalo a školení jsem nestihla. Řidiči by si měli uvědomit, že na jejich práci závisí spoustu jiných prácí… ale samozřejmě to samé se studenty.
Zastavování na zastávkách, kde stojí lidi.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.