Společnost


DHL Express (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79244Zpoždění doručení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2024, před měsícem

Petra Liczmanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Chtěla bych podat stížnost ohledně mé zásilky doručované z Asie přesně ze Saúdské Arábie. Zásilka měla být doručena do 8 dnů. Bohužel už je to 12 den a zásilka visí v Německu už 7 dní. A bylo mi řečeno že než docestuje do ČR může to trvat několik řádku dnů, týdnů i měsiců. Jedná se o pomůcku pro mého invalidního manžela. A kdybychom. Věděli že zásilka muže zůstat v Německu i několik dnů, týdnů nebo měsíců. Nikdy bychom tuhle zásilku neuskutečnili. Hluboké zklamání.


Produkt

Jedná se o ruční řízení do automobilu pro tělesně postižené.


Požadované řešení

Reakci na mou stížnost co nejrychlejší doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 13:18, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:25, před 18 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.