Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Mám několik stížností ke zboží prodávané v Kauflandu v Přerově na Želatovské ul.:
1. nemléčné výrobky jsou v chladícím boxu a již po několikáté se mi stalo, že byly zmražené. Jednalo se o jogurty kokosové a kokosovou pomazánku.
2. Řecký bílý jogurt BIO (3ks) jsem zakoupila dne 4. 11. odpoledne, bohužel jsem si nevšimla data spotřeby, které bylo do 5.11., cena 19,90, tedy bez žádné slevy.
3. Akce "NEKRM KOŠ"... v koši se zeleninou jsem zakoupila červenou cibuli v síťce, pův. cena 34,90, nová cena 27,90.
Po prohlížení účtenky doma jsem zjistila, že sleva nebyla načtena.
Tohle se mi stalo v průběhu jednoho měsíce.
Jelikož nemám účtenky ani to nemám nijak zdokumentované, neboť jsem myslela, že půjde o ojedinělý případ, ne o řadu problémů, tak mám jen potřebu si postěžovat. A samozřejmě bych byla ráda, kdybych si nemusela kupovat zmrzlé jogurty, nebo skoro prošlé a ceny na etiketě budou i na účtence.
|
Tweet |
Ke špatně naúčtované ceně u zboží ve slevě:
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Jestliže spotřebitel zakoupil zboží ve slevě, avšak na pokladně nebyla sleva zohledněna a spotřebitel zaplatil za zboží plnou cenu, je možné účtenku reklamovat. Výsledkem takové reklamace by mělo být vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Ostatní otázky uvedené ve stížnosti nejsou regulovány žádnými obecně závaznými právními předpisy. Jejich řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.