Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7925Marný pokus o doručení - DR6020143833C

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2015, před 9 lety

Ivan Barchánek

Znění stížnosti

dobrý den,
dnes jsem očekával avizovanou zásilku přepravovanou vaší společností. Na dodací adrese je provoz od 6.00 do 22.00 hod. O zásilce doručované na moji osobu bylo informováno dalších 5 zaměstnanců na této adrese, kteří běžně na denní bázi přebírají zásilky od ČP. Já sám jsem se na této adrese zdržoval do 17.15 hod. a do této doby nebyla převzata žádná zásilka od ČP. Přesto všechno mi ve stejném čase byla doručena SMS současně s emailem o marném pokusu o doručení a o uložení zásilky na nejbližší poště. Vzhledem k tomu, že vaše služba, kterou jsem zvolil, není nejlevnější, nevidím důvod, proč bych měl zítra stát frontu na pobočce, kde si mám vyzvednout údajně nedoručenou zásilku. Žádám vás tímto o došetření celé záležitosti, protože nikdo z vašich zaměstnanců se nepokusil tuto zásilku na dodací adresu dodat nebo doručit. Toto jednání považuji za velmi nekorektní a při dalších objednávkách budu velmi zvažovat, zda si objednám k přepravě vaši společnost.

Ivan Barchánek


Požadované řešení

Doručení zásilky na dodací adresu v době od 8:OO do 9:30 hod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2015 09:54, před 9 lety

Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta).

Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.