Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79258Zbytečné zpoždění a neslušné chováni řidiče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2024, před měsícem

Tereza Fojciková

Znění stížnosti

Pan řidič v autobuse 445 z Havířova v 7:57 ve směru Ostrava Poruba Fakultní nemocnice. Měl už z vyjíždějící zastávky 9 minut zpoždění a při kupování jízdného na mě byl zvýšen hlas, ze strany řidiče z důvodu, že jsem neměla 1kč navíc, protože ,,že mu jako peníze nerostou na stromě, tak ať si laskavě příště nachystám peníze”, i když měl v kase dostatek drobných.


Produkt

Linka číslo 445, 7:57


Požadované řešení

Prosíme o pokárání řidiče a o požadovanou domluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 16:54, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:30, před 17 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.