Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Pan řidič v autobuse 445 z Havířova v 7:57 ve směru Ostrava Poruba Fakultní nemocnice. Měl už z vyjíždějící zastávky 9 minut zpoždění a při kupování jízdného na mě byl zvýšen hlas, ze strany řidiče z důvodu, že jsem neměla 1kč navíc, protože ,,že mu jako peníze nerostou na stromě, tak ať si laskavě příště nachystám peníze”, i když měl v kase dostatek drobných.
Linka číslo 445, 7:57
Prosíme o pokárání řidiče a o požadovanou domluvu.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.