Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#7926Nedodání funkční objednané pračky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2015, před 9 lety

Jan Matoušek

Znění stížnosti

Dne 21.9.15 jsem objednal u společnosti Mall.cz pračku s horním plněním značky Siemens s dodáním Mall Inclusive (tj. včetně instalace a odvozu starého spotřebiče). Kartou jsem zaplatil 12 907,- Kč včetně dopravy a montáže. 24.9.15 mi přivezli pračku domů dva pracovníci firmy Gebrüder Weiss (Mall Inclusive). Po vybalení a připojení pračky zjistil pracovník firmy, že pračka po opakovaném zapnutí samočinně okamžitě napouští vodu. Do dodacího listu napsal poruchu napouštěcího ventilu. Pračku jsem tudíž nepřevzal a pracovníci této firmy ji opět zabalili a odvezli. Ihned jsem volal na reklamační telefon Mall.cz. Operátorka mi sdělila, že vadná pračka musí být firmou Mall nejdříve převzata zpět a pak mi oznámí, kdy přivezou pračku novou. Druhý den, kdy se nic nedělo, jsem volal dopravci, který mi sdělil, že vadné zboží vždy uschovávají ve svém skladu a čekají až si Mall zboží vyzvedne. Okamžitě jsem tedy volal na reklamace Mall znovu. Jiná operátorka mi potvrdila, že firma Gebrüder Weiss pračky nechává ve svém skladu a že tedy vyhotoví náhradní objednávku k níž připojí platbu z původní objednávky. 29.9.15 večer po další telefonátu na reklamace opět jiná operátorka sdělila, že se čeká na finanční oddělení, až částku 12 907,- Kč převede z původní objednávky na novou. Při telefonátu dne 30.9. mi bylo opět jinou operátorkou sděleno, že se stále čeká na finanční oddělení až přepáruje platbu.
Mall.cz jsem považoval za solidní podnik, již jsem u nich několikrát objednával různé zboží. Překvapilo mě tedy dost nemile, že každá operátorka tvrdí trochu něco jiného, navíc dovolat se na uvedené jediné číslo, které mají uvedené na stránkách trvá v průměru půl hodiny, kterou platím.


Produkt

pračka Siemens WP12T455BY


Požadované řešení

Žádám o urychlené vyřízení a dodání nové funkční pračky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2015 11:34, před 9 lety

Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena dne 21.9.2015 prostřednictvím komunikace na dálku a kupující zaplatil kartou částku 12.907,- Kč za výrobek včetně dopravy a montáže.

Prodávajícímu vznikla povinnost dodat objednané zboží v souladu s uzavřenou kupní smlouvou. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (doba dodání), ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.).

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2015 13:27, před 9 lety

Vážený pane Matoušku,

moc se Vám omlouvám, v tomto případě se prozatím opravdu čeká na spárování platby s novou objednávkou. Mrzí mě prodlení, ke kterému došlo, nejpozději o víkendu ale vše napravíme a na začátku příštího týdne Vás budeme informovat ohledně termínu doručení zboží.

Kolegové, kteří Vaši objednávku vyřizují, Vám ještě zašlou omluvu a kompenzaci za způsobené potíže.

Ještě jednou Vás prosím o přijetí naší omluvy za veškeré komplikace, Vaši objednávku jsme opravdu pokazili. Vše dáme co nejrychleji do pořádku a zboží Vám doručíme.

Děkuji Vám za trpělivost.

S pozdravem,

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.10.2015 14:32, před 9 lety


Jan Matoušek

Hodnocení:

Komentář: Pračka mi byla dnes tj. 6.10.2015 doručena tak, jak bylo objednána tj. včetně instalace a odvozu starého spotřebiče. Po prvním praní naprázdno se zdá, že pračka je v pořádku. Obdržel jsem i určitou kompenzaci ve formě slevového kuponu na příští nákup v tomto obchodu.
Bohužel po této zkušenosti jsem ztratil důvěru v Mall.cz. Nebýt dTestu, asi bych čekal na vyřízení objednávky mnohem déle.
Děkuji dTestu, který konečně přiměl zaměstnance obchodu Mall.cz začít tento případ řešit.