Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#79260Zkažené zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2024, před měsícem

Magdalena Lišková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v sobotu 9.11.2024 jsem u vás na prodejně Na vypichu, v Praze zakoupila husu za 501,- Kč, která zapáchala.
Vzhledem k tomu, že jsem byla na Praze 6 vyřizovat pochůzky a jsem z Modřan, tak jsem zboží nereklamovala.
Nic méně asi nic nevyřeším, ale nechápu, že se tím nikdo nezabýval, vzhledem k tomu, že soused měl ten stejný případ, ale husu šel reklamovat, zřejmě jsem nebyla jediná.


S pozdravem

Magda Lišková
tel. ***


Produkt

Husa celá s droby cca 4,6 kg čerstvá


Požadované řešení

Předpokládám, že peníze se mi nevrátí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 09:55, před měsícem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2024 11:59, před 25 dny

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.