Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
v sobotu 9.11.2024 jsem u vás na prodejně Na vypichu, v Praze zakoupila husu za 501,- Kč, která zapáchala.
Vzhledem k tomu, že jsem byla na Praze 6 vyřizovat pochůzky a jsem z Modřan, tak jsem zboží nereklamovala.
Nic méně asi nic nevyřeším, ale nechápu, že se tím nikdo nezabýval, vzhledem k tomu, že soused měl ten stejný případ, ale husu šel reklamovat, zřejmě jsem nebyla jediná.
S pozdravem
Magda Lišková
tel. ***
Husa celá s droby cca 4,6 kg čerstvá
Předpokládám, že peníze se mi nevrátí.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika