Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#79266Banda jitrnic !

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2024, před 2 měsíci

David Kindl

Znění stížnosti

Blíčeky ze Zboxu převezeny na místo, které jsem si NEVYBRAL a na kterém je otevřeno do 15:30.
Volám si s paní ze zásilkovny, že balíček dnes potřebuju, ale že se boužel do půl 4 nedostanu do výdejního místa. Byla mi vyhověno, že pošle balíček do Globusu. Poté mi přijde mail, že mi bude balíček co potřebuji dnes doručen do 3 pracovních dnů. Takže to máme zaplacenou dobírku, balíček který spěchá je fuč, peníze taky .....


Požadované řešení

Vyhodit všechny jelita co pracují pro zásilkovnu, zavřít zásilkovnu, vrátit mi peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 10:43, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.11.2024 11:25, před měsícem

Dobrý den, pane Kindle, mrzí nás, že vaše zásilka skončila v jiném výdejním místě, než jste si vybral. K něčemu takovému by mělo dojít jen ve výjimečné situaci, například pokud byl vámi zvolený Z-BOX opakovaně plný. Předtím, než zásilku přesměrujeme, by vám měla přijít výzva, abyste si sám vybral náhradní výdejní místo podle toho, jaká otevírací doba vám nejlépe vyhovuje. Pokud na výzvu nereagujete, vybereme náhradní výdejní místo sami. Je dobře, že jste se spojil s kolegy, pokud vám toto místo nevyhovovalo. Dle vašeho popisu se vám kolegové snažili vyhovět a nabídli vhodnou alternativu. Pokud zásilku takto přesměrujete, musíme ji nejdříve převézt zpátky na depo, a poté teprve převézt do jiného výdejního místa, proto může tato změna několik dní trvat, jak vás nejspíš informovali i kolegové po telefonu. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 15:01, před 27 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.