Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
24.9.2024 jsem u vás objednal dvě jízdy do Oftalmologické kliniky za 255 a 280 Kč. Druhou jízdu jsem zrušil, přesto mi byla naúčtována. Banka tvrdí,že problém vyřešíte vy.
Vrácení 280 Kč.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že ke zrušení objednané jízdy dojde v případě, kdy dopravce přijme spotřebitelovu objednávku a spotřebitel následně zruší objednanou přepravní službu. Bude-li požadavek na poskytnutí přepravní služby zrušen až po určité době od objednání přepravy, bude spotřebitel povinen uhradit storno poplatek.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
S žádostí o navrácení finančních prostředků by se měl spotřebitel obrátit přímo na společnost Bolt Services CZ s.r.o. Zákaznickou podporu společnosti je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.