Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79277Navrácení platby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2024, před měsícem

Ivo Kopecký

Znění stížnosti

24.9.2024 jsem u vás objednal dvě jízdy do Oftalmologické kliniky za 255 a 280 Kč. Druhou jízdu jsem zrušil, přesto mi byla naúčtována. Banka tvrdí,že problém vyřešíte vy.


Požadované řešení

Vrácení 280 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 11:02, před měsícem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že ke zrušení objednané jízdy dojde v případě, kdy dopravce přijme spotřebitelovu objednávku a spotřebitel následně zruší objednanou přepravní službu. Bude-li požadavek na poskytnutí přepravní služby zrušen až po určité době od objednání přepravy, bude spotřebitel povinen uhradit storno poplatek.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

S žádostí o navrácení finančních prostředků by se měl spotřebitel obrátit přímo na společnost Bolt Services CZ s.r.o. Zákaznickou podporu společnosti je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:40, před 17 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.