Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79277Navrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2024, před 5 měsíci

Ivo Kopecký

Znění stížnosti

24.9.2024 jsem u vás objednal dvě jízdy do Oftalmologické kliniky za 255 a 280 Kč. Druhou jízdu jsem zrušil, přesto mi byla naúčtována. Banka tvrdí,že problém vyřešíte vy.


Požadované řešení

Vrácení 280 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 11:02, před 5 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že ke zrušení objednané jízdy dojde v případě, kdy dopravce přijme spotřebitelovu objednávku a spotřebitel následně zruší objednanou přepravní službu. Bude-li požadavek na poskytnutí přepravní služby zrušen až po určité době od objednání přepravy, bude spotřebitel povinen uhradit storno poplatek.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

S žádostí o navrácení finančních prostředků by se měl spotřebitel obrátit přímo na společnost Bolt Services CZ s.r.o. Zákaznickou podporu společnosti je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:40, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2025 15:02, před 3 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.coi.gov.cz/informace-o-adr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.