Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den,mam dotaz a navrh na zlepšení v Uherském Hradišti...kaufland na adrese ulice Města Mayen Kaufland, je to vedle byvalych kasáren, v části Mařatice, naproti zimnimu stadionu...téměř nikdy nesouhlasí ceny zboží v regalech a pak u pokladny.
Rozdíly v cenách nejsou halerove polozky ale řádově desetikoruny, praci prášek 60 Kč, cokolady 10-20 Kč, sýry bud neplatne slevy ci 10 Kč, u ovoce až 50 Kč-cesnek, broskve, rajčata, kořenová zelenina 5 Kč, lilek 7 Kč a u cibule 5 Kč, brambory
Dobry den,mam dotaz a navrh na zlepšení v Uherském Hradišti...kaufland na adrese ulice Města Mayen Kaufland, je to vedle byvalych kasáren, v části Mařatice, naproti zimnimu stadionu...téměř nikdy nesouhlasí ceny zboží v regalech a pak u pokladny.
Rozdíly v cenách nejsou halerove polozky ale řádově desetikoruny, praci prášek 60 Kč, cokolady 10-20 Kč, sýry bud neplatne slevy ci 10 Kč, u ovoce až 50 Kč-cesnek, broskve, rajčata, kořenová zelenina 5 Kč, lilek 7 Kč a u cibule 5 Kč, brambory
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.