Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#79280Kaufland Uherském Hradišti

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2024, před měsícem

Eva Adamkova

Znění stížnosti

Dobry den,mam dotaz a navrh na zlepšení v Uherském Hradišti...kaufland na adrese ulice Města Mayen Kaufland, je to vedle byvalych kasáren, v části Mařatice, naproti zimnimu stadionu...téměř nikdy nesouhlasí ceny zboží v regalech a pak u pokladny.

Rozdíly v cenách nejsou halerove polozky ale řádově desetikoruny, praci prášek 60 Kč, cokolady 10-20 Kč, sýry bud neplatne slevy ci 10 Kč, u ovoce až 50 Kč-cesnek, broskve, rajčata, kořenová zelenina 5 Kč, lilek 7 Kč a u cibule 5 Kč, brambory


Požadované řešení

Dobry den,mam dotaz a navrh na zlepšení v Uherském Hradišti...kaufland na adrese ulice Města Mayen Kaufland, je to vedle byvalych kasáren, v části Mařatice, naproti zimnimu stadionu...téměř nikdy nesouhlasí ceny zboží v regalech a pak u pokladny.

Rozdíly v cenách nejsou halerove polozky ale řádově desetikoruny, praci prášek 60 Kč, cokolady 10-20 Kč, sýry bud neplatne slevy ci 10 Kč, u ovoce až 50 Kč-cesnek, broskve, rajčata, kořenová zelenina 5 Kč, lilek 7 Kč a u cibule 5 Kč, brambory


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 11:15, před měsícem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2024 16:06, před měsícem

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 16:08, před 2 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.