Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera, dne 12.11.2024, mi dle oznámení ČP měl být doručen balík do ruky na adresu ***. Čekala jsem celý den doma, bála se i psa vyvenčit, zvonek mi fungoval, telefon jsem měla nabitý, prostě vše v pozoru. Nic mi ovšem doručeno nebylo. Opakovaně jsem se pak od večera marně pokoušela dovolat na kontakt na řidiče. Automat mi sdělil, že se mi ozve zpátky, leč neozval. Na můj e-mailový dotaz na poštu, kdy tedy ten balík dostanu, mi v odpověď přišlo sdělení, mi zásilka doručena nebyla (no, to jsem si všimla) a smím si ji vyzvednout kdesi na druhém konci Prahy. To vše za 90,- Kč úhrady za objednanou službu doručení, o které se nikdo vůbec nepokusil. Opravdu si, vážení přátelé, myslíte, že to je solidní jednání???
Já (mimochodem nemocná starobní důchodkyně) si tedy myslím, že byste se měli stydět!
Lenka Neduhová, ***
Omluva a řádné doručení.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.