Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Napadení aplikace Vodafone Hercem!!! opakovaně hlášení operátorům 4 x na pobočce nahlášení zneužití me identiti aplikaci I banky
Výměna karet 2x pak přesměrování hovoru 1x a tet je v aplikaci vodafone email:*** který mi zneužil poprvé tito Telefoni čisla *** a kvůli tomu jsem dostal noví účet hesla a tet zas je poslední září a říjen zas *** přitom ten účet už ani není můj tak jsem sel na pobočku a vse jsemnou zalozili nove email: *** natom jsem dostal nové čísla *** a *** a zase je zneužívá a tento problem měl vyřešit operátor novými čísli a zbavit mě problému umisťovat mě že už je klid že už jse to nestane samozřejmě to tak nebylo
I do konce máme na vyúčtování o 3500kc vice jelikož tam sou staré čísla co nám rušíl váš operátor v pobočce Kladno Kanfland prosím o důkladne prověření osobně se dostavím na pobočku a chci vidět vaší profesionální práci zaco ste placený a kvalifikovaný upozorní vodafon nechodí sms nechodí hlásil sem to mnoha operátorům a máte i nahrávky a nikdy se mi nedovolali nebo nebyl žádný výsledek nemám problém zaplatit to co mám ale 6500 Kč to nemůže dělat za čísla *** a *** které jsme měli jen na data a volání ocitl sem se díky tomu v dluhach problemach a I dokonce bez přístřeší pro rodinu díky hecru a vaši profesionální vyřešení problému stim to člověkem kteri mi vaší aplikaci a vašemi daty a vaši kartou 2 X měněnou 2čísla to sou 4 karty na me jméno prosím o celého případů o prověření někým kdo tu práci dělá a ne někoho kdo jen mluví jako ti předešli svým sem hovořil budu rád když veškerou reklamaci veškeré prověření bude písemně a Vodafon společnost mě vikonpenzuje tak abych byl spokojený a moje rodina od škodněna benefitami a ukázala velkorisost jako omluvu naší rodině jelikož vaše společnost měla resit zakročit a zbavít mě problému jelikož smlouva se zakládá že vaše společnost mi dává balíček kteri má klientovi vyhovovat a když má zákazník problém tak operátor nebo specialista má vyřešit problém klienta já hlásil 3 měsíc moje rodina přišla díky Hecrovi o vaše podmínky podepsané smlouvy vaše lidé neposkytli profesionální práci o opravu a spokojenos klienta a I když na pobočce Kladno Kaufland jsem byl mnohokrát pokazde jsem odešel a nevířešenym probleme do Hry Call Of Duty mobile jsem kupoval synovi balíčky za 1000kc ale i za 2500kc vždy jsem zaplatil když sem přišel poprvé kvám do společnosti tak jsem platí hotovostne 10 000 starý dluh hotově a bezproblému dokonce i na pobočce jsem dostal nabítku že bi mě zaměstnali na pobočce Kladno u Kanflandu cose týče vašeho systému v počítači operátora jsem prošel bez problémů jeden program na nabídky a druhý na zákazníka ten byl trochu složitější ale maturitu nato nepotrebne:-)
Pro to vás prosím aby jste stim něco uděla jelikož chyba je na vaší straně Výměna karet pak přesměrování hovoru a I tak neúspěšně
Úmyslné placení služeb nepovedené opakovane reklamace a kompenzace jak operátorů tak techniku
Budu rád když veškeré kompetence i veškerou reklamaci a veškeré prověření bude písemně Vodafon mě vikonpenzuje tak abych byl spokojený a moje rodina od škodněna benefitami dárkami elektronikou a příslušenství já díky neprofesionální pomocí zaměstnanců přišel o veškeré pracovní data týká se to stavby školí pro nemocné děti také účty bank i školský účty Micesrovt v oblasti IT a IA 8 měsíců učení a poslední 3 měsíce do západní certifikátu přes urad prace ČR tím se nám naše rodina harmonie dostala do životní krize bez střechy nad hlavou a nemocné miminku stridor kde se aplikuje potrava Hadičkami do Břiška a co vše díky zaměstnancům společnosti Vodafone
|
Tweet |
Zneužití telefonních čísel je vhodné řešit přímo s danou společností, která by mohla zařídit nápravu, tak jak zde již spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.
Spotřebitel může případně zneužití údajů nahlásit také na Policii ČR.
V obchodních podmínkách společnosti Vodafone je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Feko, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Pořád stim nic nedělají Vodafone jen mi stoupá dluh poplatku které neprávem mi naskakuje
Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.
V případě nečinnosti společnosti je možné se obrátit na PČR či ČTÚ, tak jak uvádíme v našem původním vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby nás mohl informovat, zda některou z možností využije.