Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Neoprávněně naúčtovaný poplatek
Vzhledem k tomu, že špatně chodím (problém s kyčelním kloubem), požadoval jsem pokoj v hlavní budově a bylo mi řečeno, že je to za příplatek cca 4.000,-Kč, což jsem akceptoval. Po příjezdu do destinace jsem zjistil, že zákazníci, kteří si zakoupili zájezd ve vzdálené budově s výhledem na bazén, bez příplatku, jsou ubytováni v hlavní budově a nic nedoplácejí.
vrátit neoprávněný příplatek
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli byl účtován příplatek za službu, která je běžně poskytována zdarma, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.