Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79297Zpoždění linky 78

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2024, před měsícem

Sára Herichová

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych poukázala na pravidelné , opakující se zpoždění linky č.78 Slatina - Řípská. Požádala bych tak Dop.podnik o nápravu a zaměření se na opakující se problém, který by byl vhodný vyřešit. Jezdím vlakem a spoléhám se tak na spoj Vámi uvedený v jízdním řádě. Který bohužel ze strany Dop.podniku nefunguje. Děkuji. S.


Produkt

Nefunkčnost


Požadované řešení

Náprava ze strany Dop. Podniku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 08:45, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:21, před 15 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.