Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, ráda bych poukázala na pravidelné , opakující se zpoždění linky č.78 Slatina - Řípská. Požádala bych tak Dop.podnik o nápravu a zaměření se na opakující se problém, který by byl vhodný vyřešit. Jezdím vlakem a spoléhám se tak na spoj Vámi uvedený v jízdním řádě. Který bohužel ze strany Dop.podniku nefunguje. Děkuji. S.
Nefunkčnost
Náprava ze strany Dop. Podniku
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.