Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:98
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79298Autobus nikdy nepřijede

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2024, před 6 měsíci

Zbynek Vavra

Znění stížnosti

Opakovaně se stává že autobus ze zastávky Statenice v 7:40 vůbec nepřijede a přijede až ten další


Produkt

356


Požadované řešení

Chtěl bych, aby se to neopakovalo a autobus pravidelně jezdil podle jízdního řádu. děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 08:28, před 6 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:20, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2025 14:37, před 6 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.