Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#79302Tesco prodává zkažené několik dní staré jídlo a nechtějí to řešit

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2024, před 2 měsíci

Kristýna Adamu

Znění stížnosti

Dne 12.11 ve večerních hodinách jsem šla do Tesco Klášterec nad Ohří nakoupit se synem. Syn si k večeři vybral hotovku - poslední kus kuře na paprice přímo od značky Tesco. Doma si to ohříváma ochutnám, chutnalo to zkaženě. Kouknu na obal a tam datum spotřeby 6.11!! Musela sem narychlo hledat něco jiného, aby muj syn nezůstal bez jídla. Druhý den jsem se vrátila do Tesca říct jim to. Přestože jsem bohužel účtenku ztratila, měla jsem dukaz - strhnuté peníze z účtu přímo pod názvem Tesco. Rovněž jsem zcela jistě byla na kamerovým záznamu, kde beru a skenuji přes scanner to jídlo. Přiběhla ke mě duty managerka, která vypadala, jako kdyby vylezla od někud z chlíva - ušpiněná, neupravená, uniforma rozevlátá. Ukazuji jí obal a ona mě odsekla a řiká, že nemám žádný důkaz a že to není jejich chyba. Když pominu selhání interního programu, tak personál na fresh "fejsuje" krám několikrát za směnu. Vážně si nevšimli, že u posledního kusu je datum 6.11 ? Dobře, jsme jen lidé, ale kdyby jim tam přišla kontrola, mají velký problém. Za selhání lidského faktoru mám platit já ? Myslím si, že kdyby chtěli, prověří situaci. Slečna/paní s tím byla okamžitě hotová, peníze ani nový produkt nevrátila... dejte si pozor. Foto důkaz nemám, obal si slečna vzala.


Produkt

Tesco kuře na paprice


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo získání nového neprošlého produktu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 11:47, před 2 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:23, před 24 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.