Společnost


ALEXANDRIA a.s.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79303Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2024, před měsícem

Petra Lebdušková

Znění stížnosti

27. 9. 2024 byla podána reklamace pobytového zájezdu zakoupeného u CK Alexandria.

***
Komu:
vodickova@alexandria.cz
27. 9. 2024, 23:10
Přejít na přílohy
Reklamace zajezdu

Dobrý den,
zakoupili jsme od vaší společnosti zájezd do Černé Hory číslo *** ( viz příloha). Během našeho pobytu nastalo několik události jež náš pobyt nepříjemné ovlivnil.
1. po příjezdu na hotel jsme nebyli ubytované ve vile jak bylo zakoupeno, ale v hotelovém pokoji. Ubytovací dům Marina, pokoj 406.
2. během pobytu opakovaně docházelo k výpadkům elektrické energie. Díky této situaci jsme byly několikrát bez možnosti přístupu na pokoj. Nebo naopak nuceny pokoj neopouštět.Vstup na pokoj byl elektronickou kartou, která díky výpadkům elektrické energie nefungovala. Byl nám poskytnut klíč od vstupních dveří, který ovšem pouze pasoval do zámku, ovšem dveře neodemknul.
3. vzhledem k výpadkům elektřiny nefungoval výtah, což bylo vzhledem k ubytování ve 4 patře nekomfortní.
4. opakovaně netekla voda, což též zneprijemňovalo pobyt, zejména v souvislosti s používáním toalety
5. v druhé polovině dovolené nám byl znemožněn pobyt na pláži, vzhledem k demontáži slunečníků a odstranění všech plážových lehátek. Což vzhledem k zakoupení pobytového zájezdu u moře považuji za závažnou překážku ze strany hotelu.
6. zcela nezvladnutá situace při odletu z Tivatu, kdy na několik po sobě odlétajících letadel byla otevřena pouze jedna přepážka pro celní kontrolu, čímž došlo ke zpoždění letu. Zároveň došlo k tlačenicím. Přítomný delegát nebyl schopen podat žádné informace ani pomoc při histerickem chování a kolabujicích stavech mnoha spolucestujících.
Vzhledem k výše popsaným komplikacím, žádáme kompenzaci v přiměřené výši a náhradu za ztrátu radosti z dovolené dle občanského zákoníku.
S pozdravem Lebdušková Petra a H.E.

30. 9. 2024 bylo mailem potvrzeno přijetí reklamace

Dobrý den,

potvrzujeme přijetí Vaší reklamace. Vyjádření Vám bude zasláno v souladu se Smluvními podmínkami naší cestovní kanceláře do 30 dnů na Vámi uvedenou adresu.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
Ing. Michaela Tesařová
Office manager
ALEXANDRIA
cestovní kancelář
Španělská 2
120 00 Praha 2
Czech Republic Tel.:
Fax: +420 221 466 466
+420 222 251 602
e-mail:
web:
michaela.tesarova@alexandria.cz
www.alexandria.cz

ALEXANDRIA a.s., zapsaná do Obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 23999

Dále již žádná komunikace ze strany CK neproběhla. Další dokumenty viz příloha.


Požadované řešení

Uznání reklamace ze strany CK Alexandria. Návrh na finanční kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 15:08, před měsícem

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu, jak spotřebitel učinil. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu, jak spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.

Nereaguje-li podnikatel na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Dopis bude zaslán na adresu ALEXANDRIA a.s., Poupětova 1128/22, 17000 Praha. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pokud selže mimosoudní řešení sporu, je možné se ve věci obrátit na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:46, před 17 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.