Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7931Nekorektní vyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2015, před 9 lety

Tomáš Čermák

Znění stížnosti

Dobrý den,

nelíbí se mi postup firmy CZC.cz při vyřizování mé reklamace telefonu Samsung, který je opakovaně vadný.
1.reklamace: Uznána
2.reklamace: Uznána
3.reklamace: Uznána
4.reklamace: Neuznána, provedeno tovární nastavení a závada se neprojevila. – Dle mého názoru pokud se závada neprojeví, telefon by se měl vrátit v takovém stavu, v jakém jsem ho předával a ne mi přeinstalovat operační systém. Na mojí urgenci mi bylo sděleno, že je to standardní postup servisu a není možno uznat závadu. – Dobrá, dám telefonu ještě šanci, ale…
5.reklamace: Závada se po krátké době a několika aktualizacích OS opět projevuje (závada nebyla způsobena žádnou aplikací třetích stran). Dávám opět reklamovat se zákonným požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu 4. různé závady. Firma CZC.cz mi telefon vrátila opět se zamítnutím a nyní i s přehraným firmware, s čímž zcela nesouhlasím, protože tato aktualizace už opravdu nefunguje korektně a chci pracovat na původním FW. Navíc pokud přehrají FW z důvodu správné funkčnosti, tak to považuji za uznání vady.

Naprosto nechápu, že najednou když mi vzniká nárok na vrácení peněz (viz. judikát ze starého, ale v době koupi platného OZ – 3x stejná nebo 4x různá vada), tak se závada neprojevuje a předtím se stejným průběhem to vada byla.


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2015 10:13, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2015 14:24, před 9 lety

Dobrý den pane Čermáku.

Na vrácení peněz bohužel nevznikl nárok, na zařízení byly postupně 3 různé vady, a poslední 2 reklamace nebyly uznány z důvodu neprojevení vady. Dle protokolů také nedošlo k přehraní FW , jak píšete, ale pouze k obnovení továrního nastavení, které je nutné k provedení testů telefonu . Telefon nelze testovat s nastavením zákazníka, či s nainstalovanými aplikacemi třetích stran. Obnovení továrního nastavení není opravou ve smyslu zákona.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2015 15:05, před 9 lety


Tomáš Čermák

Dobrý den, pane Stýblo,
dle protokolu opravdu došlo pouze k továrnímu nastavení. Po kontrole telefonu, který jsem zatím z reklamace nepřevzal, však došlo k přehrání FW. Toto bylo zjištěno za přítomnosti pracovníka Vaší pobočky v Pardubicích, kde se telefon stále nachází a můžete si to tak zkontrolovat.
Trvám tedy na tom, že závada měla být v tomto případě uznána - tudíž by vznikl nárok na odstoupení od KS. Pokud se dle servisu závada neprojevila, nemůže přehrát FW a musí vrátit telefon v takovém stavu, v jakém jsem ho do reklamace předával.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2015 12:16, před 9 lety

Jak již bylo uvedeno, spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, pokud nemůže věc používat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. Judikaturou Nejvyššího soudu bylo stanoveno, že právo na odstoupení od smlouvy vzniká, pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

V případě, že prodávající reklamaci zamítá, musí zamítnutí nejen písemně odůvodnit, ale reklamovaný výrobek také vrátit zákazníkovi ve stavu, v jakém jej převzal. Co se týče mimozáruční opravy, tu může prodávající provádět pouze s předchozím souhlasem spotřebitele. To platí i v případě, že opravu poskytuje bezplatně. V opačném případě by se jednání prodávajícího dalo považovat za obcházení zákona, neboť by tím bránil spotřebiteli rozporovat způsob vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2015 14:20, před 9 lety

Dobrý den pane Čermáku.

Ověřoval jsem, zda byl přehrán FW a dle autorizovaného servisu nebyl. Dle servisu bylo pouze provedeno obnovení do továrního nastavení. Prosím o informaci jak jste s kolegou přišli na to, že byl FW přehrán.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2015 14:38, před 9 lety


Tomáš Čermák

Dobrý den,
zjištění proběhlo po zapnutí přístroje na Vaší pobočce v Pardubicích za přítomnosti Vašeho zaměstnance. Původní OS byl 4.4.2 KitKat. Nyní je na telefonu přehrán OS na verzi Android 5. V žádném protokolu jsem nikde nesouhlasil s touto změnou. Tuto skutečnost beru jako závažné pochybení z Vaší strany, a proto požaduji o ukončení reklamace uznáním závady a následným odstoupením od KS.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2015 14:35, před 9 lety

Dobrý den pane Čermáku.

Vaši námitku jsem předal autorizovanému servisu a čekám na odpověď. Prosím o strpení.

S pozdravem

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.10.2015 15:10, před 9 lety


Tomáš Čermák

Dobrý den, pane Stýblo,
včera (tj. 7.10.2015) uplynula zákonná lhůta pro vyřízení mé reklamace. Reklamace byla z Vaší strany zamítnuta. Ovšem zařízení jste nevrátili z reklamace v takovém stavu, v jakém jsem ho do reklamace předával. Svévolně jste mi přeinstalovali operační systém, s čímž zásadně nesouhlasím. O této skutečnosti jsem Vaši společnost informoval osobně (cca 14 dní zpět) na prodejně v Pardubicích s tím, že požaduji nápravu a přehrání OS na původní, se kterým jsem telefon do reklamace dával. Vaše společnost nepodnikla však v této záležitosti žádné kroky.
Dle vyjádření DTestu (viz výše) se tak dopouštíte obcházení zákona. Stejně tak i ve Vašem reklamačním řádu uvádíte, že zboží předáváte z reklamace ve stavu, na kterém jste se s kupujícím dohodli - mezi mnou a Vámi však dohoda o výměně OS nebyla.
Vzhledem k tomu, že z Vaší strany nesměřuje jednání k dohodě o odstoupení od kupní smlouvy, hodlám tuto záležitost předat příslušným orgánům k řešení - zejméně ČOI a stejně tak k soudnímu řízení.
S pozdravem Tomáš Čermák.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2015 16:40, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla ke sdělení spotřebitele vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2015 12:06, před 9 lety

Dobrý den pane Čermáku.

Níže přeposílám přesné vyjádření k updatu SW od autorizovaného servisu.

"Dobrý den,

Update sw byl proveden ne jako forma opravy. K aktualizaci na vyšší verzi sw dochází vždy, když je u nás jakýkoliv telefon Samsung na záruční opravu a nemá v sobě nejvyšší aktuální verzi. Jedná se o nastavení přímo výrobce, kdy servis nemá možnost aktualizaci sw ovlivnit. Bez tohoto kroku není možné záruční zakázku dokončit..

Nebylo tedy provedeno přehrání sw jako forma opravy.

S pozdravem

Lucie Stryjová
Customer Care Manager "

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2015 13:49, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.12.2015 10:39, před 9 lety


Tomáš Čermák

Hodnocení:

Komentář: Po nekolika mesicich a dalsich reklamacnich rizeni doslo k uznani zavady a spolecnost CZC.cz vystavila dobropis. S konecnym resenim jsem spokojen, mohlo by to vsak byt vyreseno v kratsim case. Takto spolecnost prisla o sveho verneho zakaznika.