Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Obchod Sports Direct mi při reklamaci místo peněz dal poukaz na útratu v hodnotě zboží (2499 Kč - vím, že jsem měl trvat na vrácení peněz). Bohužel, poukaz při uplatnění na eshopu nefunguje, přestože má platnost do 11/2026. Obchod jsem kontaktoval, ale nikdo se mnou nekomunikuje. Obchod na stránkách nemá viditelně uvedený kontakt pro reklamace v ČR.
Komunikace obchodu – chci buď vrátit peníze, nebo dostat platný poukaz. Mohu nyní požadovat připsání peněz na účet?
|
Tweet |
Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit kupní cenu zboží, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele. Případné ustanovení smluvních podmínek přepravce vztahující se k této problematice se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.
Pokud však již spotřebitel poukaz přijal, nemůže nyní žádat vrácení finančních prostředků v penězích.
O problémech s uplatněním poukazu je vhodné informovat přímo danou společnost, což je možné učinit mimo jiné poštou formou doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o., Na Poříčí 1079/3, 11000 Praha.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.