Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Došlo k záměně zásilek, tím že nějaký zaměstnanec přeštítkoval zásilky. Já si vyzvedla v z-boxu jinou zásilku a druhá paní ji vyzvednout nestihla, údajně mělo dojít k zablokování z-boxu, zásilku měl vyzvednout technik Zasilkovny a doručit na kontrolní depo, kde se měla zkontrolovat a odeslat mě. To vše vypadá jednoduše, ale po 3tydnech z reklamačního oddělení vypadlo,že vlastně nevědí,kde je moje zásilka. Nikdo už to více nechce resit, s tím,že se asi ztratila. Přitom pár dní předtím ji paní na kontrolním depu v jejich systému zadávala jako zkontrolovánou. Jejich komunikace je nulová, každý tvrdí něco jiného a k řešení a nápravě se nikdo nemá. Nebýt ochoty paní z eshopu, kde jsem udělala objednávku, která mi s komunikací se zasilkovnou pomáhá,tak je to bezradnost
Látky Apolenka e-shop, odkud jsem objednávala zásilku
Nalezeni moji zásilky, protože někdy být musí. Omluva ze strany zasilkovny a kompenzace za způsobené problémy.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Sassmann, omlouváme se za vzniklou situaci. Je rozhodně dobře, že již vše řešíte s e-shopem a kolegy z reklamací. Ujišťujeme vás, že dělají maximum, aby vaši zásilku dohledali, pokud to bude možné. Doporučujeme tuto záležitost nadále řešit přímo s nimi, domluví se s vámi na dalších krocích, jakmile pro vás budou mít nové zprávy. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.