Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Poslala jsem balíček od vintedu a kupující mi napsala, že ji balíček nevydali. Tak jsem volala Zásilkovnu a tam mi řekli, že mou zásilku ** vydali jiné paní, její zásilka měla č. ***.Stejné koncové číslo. To bylo 25.10.Paní kontaktovali,aby zásilku vrátila,a mě řekli ať vyčkám. Po 14. dnech se nic nezměnilo.Doporučili mi abych podala reklamaci, což mně nešlo, protože odesilatel byl vinted. Tak jsem napsala paní č. zásilky,aby reklamovala ona,taky to nešlo.Dnes jsem volala opět Zásilkovnu a bylo mi sděleno paní,mimochodem neochotnou a špatně jí bylo rozumět, že vyzvali někoho 8.11. k reklamaci. Mě ani kupující ale ne. Tak nevim koho. Ráda bych konečně znala nějaké řešení. Marušáková Zdeňka
Odeslaná zásilka Z *** zaměněná se zásilkou Z ***
Pokud se nepodaří zajistit zásilku, což se nepodařilo za 7 dní které Zásilkovna na řešení měla, čekám finanční náhradu
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.
Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.
Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.
Domníváme se však, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla uhradit tuto pravou hodnotu. Jiné orgány jako např. Český telekomunikační úřad však mohou být jiného názoru.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Marušáková, moc nás mrzí, že musíte řešit takovouto situaci, omlouváme se za to. Jelikož se jedná o zásilku z Viinted, je potřeba, aby příjemce vyřídil případnou reklamaci přímo přes Vinted. Zde se s vámi domluví na dalších krocích a pomohou vám situaci vyřešit, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.