Společnost


RYANAIR DAC

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79320Odepren nástup z rainar. Pochybil

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2024, před měsícem

David Conka

Znění stížnosti

Ja. David Conka. Let wt58ya Byl podepřeny nástup na letišti v Bratislavě uz po odbavení ato. Ryanair společnost. Odeprel nástup. Do letadla ato bez důvodu Volaly jsme do dablinu okamžitě Proc nam odeprely nástup a poté řekli ze můžeme nastoupit ale letadlo odletěllo. Mezi. Rozhovorem . Neochota na letišti. Avasich zaměstnanců je neskutečne. Arogantní tyto zamnestnaci neumí nic pro lidi vyřídit byla tto vase chyba. Která mne stala nemalé peníze Pokud nebude. Náprava Vyřízeny z vaši strany podám vas k soudu nenechám to tak aby jste takhle manipulovaly s lidmy Psichicky nátlak vyvíjet ato rayen Conka , dominik Conka , Nina pokutová která. Bydlí v uk. Nema kde byt jjinde je ji 14 let rodiče bydlí v uk.


Produkt

WT58YA


Požadované řešení

Peněžní Kompenzace 500 euro letu ato Pro každou osobu Který byl odepren nástup v Bratislavě air port
Rayen Conka
Dominik. Conka
David Conka
Nina pokutová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 15:54, před měsícem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nároky cestujících se v tomto případě řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, kterým se stanoví společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letů.

Podle čl. 4 odst. 3 tohoto nařízení platí, že v případě, kdy je nástup na palubu odepřen cestujícím proti jejich vůli, provozující letecký dopravce je neprodleně odškodní v souladu s článkem 7 a poskytne jim pomoc v souladu s články 8 a 9.

Podle čl. 7 pak platí, že spotřebitel má právo na náhradu škody a to ve výši 250 EUR u všech letů o délce nejvýše 1500 kilometrů nebo 400 EUR u všech letů ve Společenství delších než 1500 kilometrů. Náhrada škody se vyplatí hotově, elektronickým bankovním převodem, bankovními příkazy nebo bankovními šeky nebo, v případě dohody podepsané cestujícím, cestovními poukazy nebo jinými službami.

Lhůta k poskytnutí náhrady škody nikde v zákoně uvedena není, mělo by se tedy jednat o lhůtu přiměřenou.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Irsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:48, před 17 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.