Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
Obracím se na Vás s prosbou o vyřešení problému linky číslo 19.
Téměř každý den má linka zpoždění v řádek 10 - 15 minut z ulice fügnerova v čase 7:20, 8:00, 10:06 a odpoledne maximálně 5 minut, což je akceptovatelné.
Ale že autobus nepřijede vůbec? To je vrchol. Dnes jsem čekala na autobus 6:45 na fügnerově ulici, ale marně. Bohužel tato linka má pravidelné, zpoždění nebo autobus vůbec nepřijede.
Ráda bych se zeptala, kde je problém dodržet časový plán? Pokud se ví, že autobus nepřijede v 8:00 ale v 8:15, proč neupravíte jízdní řád podle reálného času. A druhá věc, proč autobus nepřijede vůbec?
Jsem velice zklamaná, protože toto řeším skoro každý den.
Byla bych ráda, kdybyste se mi vyjádřili k tomuto problému.
Přeji hezký den,
Tereza Marková
***
Navýšit kapacitu nebo upravit jízdní řády dle skutečného času.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.