Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Se společností Baxa servis jsem byla dohodnuta o provedení revize zabezpečovacího zařízení. Emailem i sms jsem byla informována, že dorazí pouze jeden technik jménem XY.
Na revizi dorazili dva technici s tím, že jeden revizi vykonával a druhý "pozoroval" , zaučoval se.
Při vyúčtování služby nám byla naúčtována i práce druhého technika o kterém jsme nevěděli, že dorazí.
S částkou za druhého technika nesouhlasíme, ale společnost Baxa servis nám tuto skutečnost nechce uznat.
Vybíralová
Vyúčtování pouze za práci jednoho technika, tak jak jsme byli předem dohodnuti.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.